Subject: FW: Mäkused-Tallinn Lasnamäe linnaosa Lagedi tee 1 elektriliitumise projekt
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Feb 2025 15:30:18 +0200

From: Denis Vereštšagin <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 3, 2025 1:53 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Mäkused-Tallinn Lasnamäe linnaosa Lagedi tee 1 elektriliitumise
projekt

Tere,

Mul on 1 küsimus Teie märkuste kohta.

2. märkus – Hetkel mul kaevikute piirid on pandud. Kas sellega on ok või
mõtlete midagi teist?

Pilt on manuses.

Samuti huvitab 4. märkus. Trass on nihutatud ja 1.5 m nõlva servast on
olemas.

Lugupidamisega,

Denis Vereštšagin

Stromtec OÜ

Tel: 58 85 31 54

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.